შეფასების რუბრიკები

                                                                           ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა
კრიტერიუმი

დაბალი
1-5
საშუალო
6-7
კარგი
8-9
ძალიან კარგი
10
ჯგუფის მიერ სამუშაო მიზნის გააზრება
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგატ ვერ გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული. ფუნქციები არ განაწილებულა
ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული. ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა.
სამუშაო კარგად იყო ორგანიზებული, მაგრამ ფუნქციები არათანაბრად განაწილდა
სამუშაო კარგად იყო ორგანიზებული, ფუნქციები კარგად და თანაბრად გადანაწილებული
ურთიერთობის და აზრთა გაზიარების უნარი
არ გააჩნიათ მოსმენის და აზრთა გაზიარების უნარი.
ნაწილობრივ გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი.
საკმარისაც გააჩნიათ ურთიერთობისა სა აზრთა გაზიარების უნარი.
აქვთ საუკეთესო ურთიერთობისა და აზრთა გაზიარების უნარი.
დროის ლიმიტი
არ იცავენ დროის ლიმიტს.
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა.
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს.
საუკეტესოდ იცავენ დროის ლიმიტს




                                           მასწავლებლის თვითშეფასების რუბრიკა
N
კრიტერიუმი-ქულები
1
2
3
1
გაკვეთილის მიზანი გასაგები, კონკრეტული და რეალური იყო



2
აქტივობები ემსახურება მიზნის მიღწევას



3
გაკვეთილის დაწყება იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას



4
მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმა ხელს უწყობს მიზნის მიღწევას



5
გამოყენებული რესურსები იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას და აქტიურ ჩართვას საგაკვეთილო პროცესში



6
შეფასების შედეგად მიღებული შედეგები შეესაბამება მიზანს



7
გათვალისწინებული იყო მოსწავლეთა ინტერესები და შესაძლებლობები



8
ვიჩენდი ყველა მისწავლისადმი თანაბარ ყურადღებას



9
ვიყენებ აქტიურ მოსმენის ტექნიკას



10
მისწავლეებს ვაძლევდი განსაზღვრულ დროს კითხვებზე პასუხის გასაცემად







No comments:

Post a Comment

განათლების სამინისტრო ვიდეოგაკვეთილები ვირტუალური ლაბორატორია